TAHNIAH CALON SPM & STPM YANG DAPAT KEPUTUSAN CEMERLANG.....UNTUK PAPARAN TERBAIK GUNAKAN PELAYAR GOOGLE CHROME.....JIKA TIDAK JELAS, KLIK PADA GAMBAR UNTUK BESARKAN

Jawatan Kosong.....

Nama Jawatan:
Guru Relief Gred DG41/44

Gaji:
Ikut gaji masing-masing.

Elaun:
Kutukan dan makian bertimbun2 daripada guru yangt selalu dapat relief

Taraf Jawatan:
Tetap dan berpencen awal(sebab sakit jiwa, mental tertekan beb...)

Kelayakan:
Guru yang telah disahkan atau belum dalam jawatan yang tahan kena maki, sindiran dan lain2 lagi yang sewaktu dengannya.

Keistimewaan:
Guru relief tidak akan dapat relief.

Keperluan asas:
1. Kena bangun awal sebelum subuh(korban masa tidur woi...) untuk sediakan relief terutama bila musim peperiksaan(Jika komputer tidak boleh digunakan)
2. Datang awal ke sekolah sebelum guru lain sampai.
3. Korbankan masa free atau masa kelas sendiri untuk sediakan relief untuk cikgu lain(Tu pun masih tak kenang budi, memang “melayu mudah lupa – bukan I yang kata Dr Mahathir yang kata”.
4. Bertugas di luar waktu persekolahan
5. Menjadi operator telefon, kerana melayan panggilan cikgu yang minta buat relief. ”Hello, cikgu ......... ke tu?(lembut aje bunyi nye), saya............, Esok saya tak dapat datang ke sekolah la kerana kucing saya bersalin......Tolong buat relief untuk saya ye.....bye”
6. Tahan melayan kerenah guru2 kerana ada guru perangainya lebih teruk dari pelajar.

Spesifikasi Tugas:
1. Perlu menyediakan relief untuk guru2 yang selalu MC(kalau dah selalu sakit tu pencen kerja awal la, menyusahkan cikgu untuk relief dan buat relief aje) atau yang buat2 MC(Semoga mendapat balasan setimpal di dunia dan akhirat), guru yang selalu CRK(7 hari setahun tak cukup, kalau guru yang cuti nie bayar RM10 kepada guru yang kena relief ok la gak.. boleh la digunakan untuk menge”tea’ kat kantin), guru yang berkursus dan yang gatal2 memohon nak berkursus kerana tak suka duduk kat sekolah, taklimat, seminar, lawatan(cikgu pergi lawatan seronok, guru yang dapat relief mengamuk dan guru buat relief rasa macam nak beranak), guru2 yang mengawas peperiksaan(Dia orang dapat gaji + elaun, guru lain dapat relief + penat dan guru relief dapat maki) dan berbagai2 relief lagi la. Dah kerja nanti baru tau la...
2. Perlu menyediakan relief dua kali setiap minggu sepanjang tahun persekolahan.(Boleh masukkan dalam SKT beb... untuk isi borang prestasi).

Bonus Hujung Tahun:
1. Makin ramai musuh
2. Makin ramai yang meluat kerana tuduh kita gila nak sediakan relief dan suka2 bagi cikgu dapat relief.
3. Tekanan darah meningkat(Kalau pi check kat klinik swasta kena keluar duit lagi, bukan bonus tu....)
4. Muka cepat nampak tua kerana banyak memendam perasaan.

Tarikh Tutup Permohonan:
Dibuka sepanjang tahun.

Borang permohonan boleh dimuat turun di laman web berikut: http://www.gurureliefsaja2nakbuatrelief.com/permohonangururelief

Borang yang lengkap hendaklah dihantar ke alamat seperti yang tertera pada borang permohonan.

About This Blog

Blog ini dihasilkan bagi menghimpunkan bahan-bahan yang berkaitan dengan dunia pendidikan. Semoga blog ini akan menjadi rujukan dan juga menghubungkan semua pihak, khususnya warga pendidik tidak kira di mana mereka berada.

  © Blogger template Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP